H εταιρία ιδρύθηκε το 1992 από τον Σάκη Μοσχόπουλο. Σύντομα και εξαιτίας της ασυναγώνιστης ποιότητας και αισθητικής καθιερώθηκε σαν μια από τις καλύτερες και μεγαλύτερες στον χώρο. Τόσο η προσοχή που δίνουμε στην λεπτομέρεια αλλά και η υψηλή τεχνολογία μας έχουν κάνει συνώνυμα της τελειότητας.

Έχοντας καθιερωθεί στην αγορά της Βόρειας Εύβοιας, έχουμε καταφέρει να υλοποιήσουμε έργα μας σε Ελλάδα και εξωτερικό (Αυστρία, Γερμανία) συγκεντρώνοντας τα καλύτερα brand names της παγκόσμιας αγοράς, σε ότι αφορά τα υφάσματα, τους μηχανισμούς και τα αξεσουάρ.

Με αρκετές δεκαετίες πείρα στην εφαρμογή, την κατασκευή, και την τοποθέτηση, προσφέρουμε ποιοτικές και σύγχρονες λύσεις για τον κήπο, την βεράντα, το μπαλκόνι και κάθε είδους ιδιωτικό και επαγγελματικό χώρο.

Ενώ παράλληλα ασχολούμαστε με την συναρμολόγηση, επισκευή, εγκατάσταση και συνεχή συντήρηση τεντών κάθε τύπου, που είναι εφοδιασμένες με τα πιο σύγχρονα και αξιόπιστα συστήματα αυτοματισμών τέντας, που βρίσκονται στην αγορά.

Η επιχείρηση 3D Τέντες δεσμεύεται για την παράδοση
  • Έξυπνων παροχών για επαγγελματικές αλλα και κάθε είδους κατασκευές

  • Αξιόπιστων εφαρμογών με πρωτοποριακό σχεδιασμό

  • Ειδικών κατασκευών και πέργκολες

  • Τοποθετήσεις τεντών

  • Σταθερές κατασκευές

  • Σκέπαστρα parking

Εταιρεία Υψηλής Αξιοπιστίας

Η εταιρεία μας ανακηρύχθηκε ως Εταιρεία Υψηλής Αξιοπιστίας βάση του Ευρωπαϊκού συστήματος μέτρησης Opinion Rate, σύμφωνα με την συμπεριφορά και τις αντιδράσεις των καταναλωτών πχ. Αξιολογήσεις στο διαδίκτυο, ικανοποίηση πελάτη κλπ.

Το Opinion Rate είναι ένα Ευρωπαϊκό σύστημα μέτρησης που βασίζεται σε έναν ειδικό αλγόριθμο, ο οποίος απεικονίζει τον αριθμό των αρνητικών απόψεων σχετικά με μια εταιρεία, οι οποίες δημοσιεύονται στο διαδίκτυο από τους πελάτες της.

Κάθε οντότητα οργανισμός/εταιρεία ελέγχεται από ειδικά σχεδιασμένο λογισμικό για την παρουσία των λεγόμενων ευαίσθητων φράσεων – λέξεων που περιγράφουν αρνητικά τη δραστηριότητα μιας δεδομένης εταιρείας. Αυτοί μπορεί να είναι όροι που απεικονίζουν αναξιοπιστία, καθώς και άλλα χαρακτηριστικά που μειώνουν την προτίμηση της εταιρείας, όπως πχ κακές κριτικές στο Google και στα Social Media, χαμηλές βαθμολογίες στις αξιολογήσεις κλπ. Μετά την επαλήθευση του Αναλυτικού Ποσοστού και σε περίπτωση θετικού αποτελέσματος η εταιρεία λαμβάνει την Πιστοποίηση Εταιρείας Υψηλής Αξιοπιστίας.

Εταιρεία Υψηλής Αξιοπιστίας